Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání časově závislých metod pro převod barevného obrazu na šedotónový
Vlkovič, Vladimír ; Hradiš, Michal (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá porovnaním časovo závislých metód prevodu videa do šedotónu pomocou používateľského experimentu. Metodika testovania je založená na párovom teste pomocou metódy 2AFC. Obsahuje 2 varianty testov: test s referenčným videom a test bez referenčného videa. Pri analýze výsledkov je použitý koeficient zhody a koeficient konzistentnosti a korelačný koeficient. Používateľského testu sa zúčastnilo 60 ľudí ktorý vykonali 7200 párových porovnaní videí. Z testu bolo zistené, že najuniverzálnejšou metódou je časovo závislá metóda Hu14 a takisto bolo zistené, že niekoľko časovo nezávislých metód sa  dostalo pred závislú metódu Kim09. Bol zaznamenaný čiastočný vplyv výberu vstupného videa na výkonnosť metód. Bola zistená korelácia medzi testom bez referencie a testom s referenciou. Hlavným prínosom tejto práce, že aj metódy určené pre obrázky dokážu byť za istých okolností konkurencieschopné v rámci metód určených pre video. Ďalším prínosom je zistenie, že pridanie referčného videa ovplyvnilo rozhodovanie účastníkov len v malej miere
Marketingový mix fitness centra FreshKruháč za pandemické situace
Pavelková, Simona ; Opelík, Daniel (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový mix fitness centra FreshKruháč za pandemické situace Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je navržení doporučení pro zlepšení fungování fitness centra FreshKruháč za krizové situace. Doporučení budou vycházet ze zhodnocení jednotlivých nástrojů marketingového mixu a z identifikace problematických oblastí fitness centra za pandemie. Metody: Zhodnocení marketingového mixu bylo provedeno analýzou webových stránek a sociálních sítí centra. Dále byl proveden rozhovor s vedením centra za účelem zjištění informací, které nebyly dohledatelné a k sestavení seznamu slabých a silných stránek. Poslední využitou metodou bylo párové srovnávání, které stanovuje důležitost slabých a silných stránek centra za pandemie. Výsledky: Na základě zhodnoceného marketingového mixu byl s vedením centra vytvořen seznam slabých a silných stránek. Určení jejich důležitosti metodou párového srovnávání, které bylo realizováno zaměstnanci vybraného fitness centra, sloužilo jako podklad pro návrhy na zlepšení. Doporučení slouží pro efektivnější fungování centra při další potenciální krizové situace. Naopak souhrn nejdůležitějších silných stránek je inspirací pro další fitness centra. Klíčová slova: marketing, služby, párové srovnávání, covid-19, fitness centrum
Porovnání časově závislých metod pro převod barevného obrazu na šedotónový
Vlkovič, Vladimír ; Hradiš, Michal (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá porovnaním časovo závislých metód prevodu videa do šedotónu pomocou používateľského experimentu. Metodika testovania je založená na párovom teste pomocou metódy 2AFC. Obsahuje 2 varianty testov: test s referenčným videom a test bez referenčného videa. Pri analýze výsledkov je použitý koeficient zhody a koeficient konzistentnosti a korelačný koeficient. Používateľského testu sa zúčastnilo 60 ľudí ktorý vykonali 7200 párových porovnaní videí. Z testu bolo zistené, že najuniverzálnejšou metódou je časovo závislá metóda Hu14 a takisto bolo zistené, že niekoľko časovo nezávislých metód sa  dostalo pred závislú metódu Kim09. Bol zaznamenaný čiastočný vplyv výberu vstupného videa na výkonnosť metód. Bola zistená korelácia medzi testom bez referencie a testom s referenciou. Hlavným prínosom tejto práce, že aj metódy určené pre obrázky dokážu byť za istých okolností konkurencieschopné v rámci metód určených pre video. Ďalším prínosom je zistenie, že pridanie referčného videa ovplyvnilo rozhodovanie účastníkov len v malej miere

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.